شرکت فنی و مهندسی پیشرو صنعت دقیق

شرکت پیشرو صنعت دقیق ارائه دهنده خدمات فنی و مهندسی در زمینه ساخت و تولید

تولیدقطعات به روش تزریق پلاستیک

تزریق پلاستیک

با توجه به اینکه در اکثر صنایع بویژه در صنایع خودرو سازی انواع قطعات پلاستیکی و فلزی استفاده می شود و روش های ساخت متفاوتی برای هر کدام به کار گرفته می شود، در شرکت پیشرو صنعت دقیق با توجه به تجهیزات و توانایی هایی که در اختیار دارد، قطعات پلاستیکی با روش ماشینکاری و ساخت قالب و تزریق پلاستیک تولید و به بازار عرضه شده است.

در شرکت پیشرو صنعت دقیق، بدلیل داشتن دستگاههای تزریق، امکان تست قالب های تزریق و تولید محصولات بنا به درخواست و سفارش کارفرمایان محترم وجود دارد.

دستگاه تزریق FT130

این دستگاه تزریق ۱۳۰ تن بوده و قابلیت تزریق برای قطعات با وزن ۲۰۰ الی ۲۵۰ گرم را دارا می باشد.

 

 

دستگاه تزریق HITIAN 200X

این دستگاه تزریق ۲۰۰ تن بوده و قابلیت تزریق برای قطعات با وزن ۳۰۰ الی ۳۵۰ گرم را دارا می باشد.

علاوه بر دستگاه های تزریق پلاستیک، تجهیزات جانبی از جمله، برج خنک کن، سیستم تصفیه و سختی گیر آب، انبار مواد اولیه ( PP، PS، PC و ….)، انبار تولیدات و به موازات آن کارگاه قالب سازی و تعمیر و نگهداری در مجموعه پیشرو صنعت دقیق موجود و آماده بهره برداری است.

نظر به اینکه، محصولات قالب های پلاستیک ساخته شده توسط شرکت پیشرو صنعت دقیق، در همین مجموعه تولید می شوند، تاکنون قطعات زیادی از جنس های abs و پلی کربنات و پلی استایرن ( کریستال) و … تولید شده است. این قطعات مربوط به به صنایع مختلف پزشکی، صنایع آب و فاضلاب، اسباب بازی ها و … بوده است.